هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه
}

ویلچر ساده و خوب چه ویژگی هایی دارد؟

30 آذر 1400

خلاصه

ویلچر ساده و خوب چه ویژگی هایی دارد؟ منبع ویلچر جی تی اس و 10 نکته طلایی که باید برای تهیه ویلچر ساده و خوب به آن توجه کنیم.

ویلچر ساده و خوب چه ویژگی هایی دارد؟
خرید یک ویلچر خوب و ساده و ارزان و با کیفیت نیاز به تحقیق زیادی دارد. اما وقتی قصد خرید یک ویلچر ساده و خوب را دارید مطمئنا آن را باید از مراکز تخصصی ویلچر تهیه نمایید.
ویژگی های ویلچر خوب و ساده+ 10 نکته طلایی که برای تهیه ویلچر ساده و خوب باید به آن توجه کنیم
1-
ویلچر ساده باید از لحاظ بدنه اصلی دارای استقامت خوبی باشد تا به راحتی در برخورد با موانع دچار آسیب نشود. به عنوان مثال شاسی زیر و ضربدری آن از لوله های قوی استفاده شده باشد.
ویلچر ساده مقاوم 809c

2- ویلچر ساده و خوب بایداز نظر آبکاری مطلوب باشد تا بدنه آن به صورت براق باشد و به راحتی دچار زنگ زدگی نشود. مخصوصا در مناطقی که رطوبت زیادی دارند.
3- ویلچر ساده باید بدنه آن به طوری طراحی شود تا در هنگام قراردادن داخل خودرو به راحتی تاشود و بتوان آن را در خودرو جای گذاری کرد.
4- یکی دیگر از ویژگی ها این است که جاپایی آن به صورت تاشو و متحرک باشد و هنگامی که از ویلچر خود استفاده نمیکنیم فضای کمتری را اشغال کند.
5- جنس کفی و پشتی آن باید از جنسی باشد که به راحتی دچار پارگی نشود و استقامت بالایی داشته باشد که برزنت یکی از بهترین نوع کفی و پشتی ویلچر بشمار میرود.
6- دارای ترمز روبروی چرخ های ویلچر باشد تا هنگامی که میخواهید ویلچر خود را کنترل کنید به راحتی با کشیدن ترمز ها از حرکت کردن ویلچر جلوگیری کنید
7- مهمترین اجزای ویلچر کمربند ایمنی میباشد که در هنگامی که شما ترمز را به صورت ناگهانی میکشید از حرکت کاربر به سمت روبرو جلوگیری کند.
8- جنس چرخ ها اگر اسپرت پلاستیکی باشد باید از مواد abs درجه یک استفاده شود تا به راحتی دچار شکستگی نشود و ظاهر زیبای خود را حفظ کند. و اگر از جنس فلز باشد ترجیحا قسمت داخلی آن از آلومینیوم استفاده شود تا به سبک تر بودن ویلچر شما کمک کند.
9- به طور کلی طراحی و ظاهر زیبا داشته باشد تا کاربر را مجذوب خود کند.
10- خدمات پس از فروش داشته باشد تا بعد از چندین سال قطعات ویلچر را بتوان جایگزین قطعات قدیکی و کهنه کرد.
برای خرید یک ویلچر ساده و خوب به مرکز تخصصی ویلچر جی تی اس مراجعه کنید.

منبع : جی تی اس برند تخصصی ویلچر.

مقالات مرتبط
ارسال نظر