هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه

ویلچر تنفسی تاشو و ارتوپدی 908T جی تی اس به همراه قیمت خرید فول آپشن

ویلچر ویلچر ارتوپدی ویلچر تاشو متحرک قیمت ویلچر تاشو ویلچر استاندارد خرید ویلچر تاشو


ویلچر ارتوپدی و تاشو با امکانات بسیار بالا و تحرک دسته ها و جاپایی ها و قابلیت در آوردن چرخ های غقب برای جابه جایی راحت.


6,924,000 تومان

ویلچر 908T

یک ویلچر تاشو و تمام ارتوپدی است که بر اساس استانداردهای مشخص شده و بنا به نیاز مشتری طراحی شده است.

مشخصات ویلچر تاشو و ارتوپدی 908T

این ویلچر چند قابلیت مهم دارد از جمله متحرک بودن دسته های ویلچر که به راحتی میتان آن را به بالا هدایت کنید و راحت روی ویلچر خوتان بنشینید. و بعد از نشستن روی ویلچر دسته را مجدد به حالت اولیه قرار دهید تا پین آن قفل شود.
جاپایی این ویلچر متحرک است و شما میتوانید کفی جاپایی را تا کنید یا در صورت نیاز جاپایی را توسط ضامن های آن از روی بدنه ویلچر جدا کنید.
در قسمت بدنه آن از محور دوبل استفاده شده که این امر استقامت و کیفیت و تحمل وزن ویلچر را بالا میبرد.
کفی و پشتی این ویلچر از جنس برزنت و ضد حساسیت است و در بین آن ابر قرار گرفته شده است.
کفی و پشتی ها دارای ابزار های تقویتی هستند و قابلیت تحمل وزن بالا را دارند.
پشتی این ویلچر با فشار دادن اهرم پشتی، تا میشود و در هنگامی که آن را میخواهید در فضای کوچکی قرا دهید این یک مزیت بشمار میاید.
چرخ های عقب این ویلچر در سایز 24 است و یک پین در وسط آن وجود دارد، شما زمانی که میخواهید ویلچر را داخل خودرو قرار دهید میتوانید با فشرن پین ها، چرخ را به راحتی از ویلچر خودتا جدا کنید.
چرخ های جلو آن توپر است ولی به نرمی چرخ های بادی کارایی دارد چون این چرخ ها از نوع تنفسی هستند و قابلیت فنری به خود دارند.
ویلچر ارتوپدی و تاشو 908
برای خرید ویلچر جذاب و دوست داشتنی میتوانید از طریق خرید مسقیم یا به صورت حضوری در تهران یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید. 

شماره تماس جهت ارتباط با مشاورین : 09129626136

آدرس فروشگاه ویلچر : تهران خیابان ولیعصر نرسیده به سه راه جمهوری کوچه لقمان بورس ویلچر جی تی اس. بهترین را با ما تجربه کنید

ویژگی های محصول


ارسال نظر