هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه

ویلچر آلومینیومی مدل a21JTS

ویلچر آلومینیومی تاشو سبک ارزان اسپرت


ویلچر آلومینیومی سبک وزن و قیمت ارزان با قابلیت تاشو بودن


تلفن پاسخگویی

02166989561

ویلچر آلومینیومی

یلچر آلومینیومی، یکی از انواع ویلچرها است که بدلیل استفاده از آلومینیوم در ساختار آن، سبک‌تر از ویلچرهای فولادی می‌باشد. این سبک‌بودن ویلچر باعث می‌شود که حرکت دادن و جابه‌جایی آن آسان‌تر باشد. ویلچرهای آلومینیومی همچنین معمولاً دارای طول عمر بیشتری نسبت به ویلچرهای ساخته شده از مواد دیگر هستند زیرا آلومینیوم مقاومت بالاتری در برابر زنگ‌زدگی و فرسودگی دارد.

از قابلیت‌ها، ویژگی‌ها و مزایا را ارائه می‌دهند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


1. **وزن سبک**: با استفاده از آلومینیوم، این ویلچرها سبک‌تر از نوع فولادی آن هستند، که انتقال و جابجایی آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.

2. **مقاومت به زنگ‌زدگی**: آلومینیوم نسبت به عناصر و شرایط آب و هوایی مقاومت بیشتری نشان می‌دهد و در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است.

3. **دوام و طول عمر بالا**: ساختار آلومینیومی به ویلچر عمری طولانی‌تر می‌بخشد.

4. **قابلیت تنظیم**: بسیاری از مدل‌ها دارای قسمت‌های قابل تنظیم هستند مانند ارتفاع صندلی، عمق صندلی، و زاویه پشتی که به کاربر اجازه می‌دهد تا ویلچر را برای راحتی بیشتر تنظیم کند.

5. **قابل حمل بودن**: برخی مدل‌ها برای سهولت در حمل و نقل قسمت‌هایی دارند که تا شوند یا به راحتی قطع و جدا شوند.

6. **کاربری راحت**: طراحی ارگونومیک برخی از مدل‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد که راحت‌تر و با کمترین فشار به دست‌ها، خود را به جلو برانند.

7. **اکسسوری‌های اضافی**: بسیاری از ویلچرهای آلومینیومی امکان افزودن اکسسوری‌هایی مانند کیسه‌های ذخیره، سبدهای خرید، و نگهدارنده‌های نوشیدنی را دارند.

8. **طراحی مدرن و جذاب**: آلومینیوم این امکان را می‌دهد که ویلچرها با طراحی مدرن و جذاب تولید شوند که برای بسیاری از کاربران مطلوب است.

این‌ها تنها بخشی از ویژگی‌های کلیدی‌ هستند و ممکن است شما بر اساس نیازهای خاص خود قابلیت‌های دیگری را نیز مدنظر داشته باشید. هنگام انتخاب و خرید یک ویلچر، مهم است که ویژگی‌های آن را با نیازهای شخصی‌تان تطبیق دهید. شرکت جهان تجهیزات شفا با نام تجاری ویلچرJTS ویلچرهای خود را بنا بر نیاز مشتری طراحی و تولید میکند.

ویژگی های محصول


ارسال نظر