هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه

ویلچر تمام تاشو 908lajq_n_ir

ویلچر تاشو متحرک


ویلچری با قابلیت تا شدن تمامی قطعات.


6,924,000 تومان

ویلچر مدل 908 طرح جدید محصولی از شرکت جهان تجهیزات شفا یا برند jts میباشد. این ویلچر یک ویلچر تمام تاشو است که در آن طراحی جدید بکار گرفته شده است.

ویلچر تاشو

این ویلچر از طریق صلیبی و سوپاپ ها به راحتی به حالت تاشو در میآید و همچنین پشتی این ویلچر قابلیت تاشدن دارد. به همین خاطر آن را ویلچر تمام تاشو نامیدند.

همچنین جاپایی این ویلچر قابلیت جداسازی از ویلچر دارد تا هنگامی که کاربر بخواهد به مکانی کم فضا مثل آسانسور برود بتواند جاپایی آن را از ویلچر جدا کند و به راحتی داخل آسانسور ویلچر خود را هدایت کند.

نکته قابل توجه این ویلچر چرخ های جلو تنفسی آن میباشد که برای اولین بار در ایران تولید شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. چرخ های تنفسی نرمی چرخ های بادی را دارد و از جنس توپر است و پنچر یا کم باد نمیشود.
زیر دستی این ویلچر متحرک است و در قسمت قفل زیر دستی به بدنه از ابزار جدیدی استفاده شده است که کاربر میتواند به راحتی زیر دستی را به بالا هدایت کند و پس از نشستن روی ویلچر آن را به پایین هدایت کند و زیر دستی را روی بدنه قفل کند.
چرخ های عقب این ویلچر پیمی است و کاربر زمانی که میخواهد داخل خدرو بنشیند میتواند با فشار دادن پیم ها چرخ های عقب را از ویلچر جدا کند. ویلچر جی تی اس همچنان در نظر دارد روز به روز با بالا رفتن تجربه و استفاده از علم و تکنولوژی ویلچر های خود را پیشرفته تر کند تا کاربرانی که از این وسیله استفاده میکنند تجربه و حس خوبی را از سفر خود با ویلچر داشته باشند. این ویلچر یک ویلچر ارتوپدی محسوب میشود.

ویلچر تاشو 908

ویژگی های محصول


ارسال نظر