هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه

ویلچر ارتوپدی مدل 901 خردسال جی تی اس

ویلچر خردسال ارتوپدی زیردستی متحرک دارای تنوع رنگ اطفال


ویلچر ارتوپدی جی تی اس مدل خردسال توپٌر با رنگبندی های مختلف و دارای کمربند ایمنی این ویلچر ها مخصوص اطفال و خردسالان میباشد.


5,388,000 تومان

ویلچر ارتوپدی 901 مخصوص خردسال یکی از ویلچرهای برند جی تی اس یا jts میباشد این ویلچر برای کودکان و اطفال طراحی شده است و با توجه به اینکه کودکان از لحاظ بدنی جسته کوچکتری دارند نشیمنگاه ها و عرض های ویلچر به مقدار استاندارد کمتر شده است. این ویلچر ها دارای زیردستی های متحرک هستند به طوری که کاربر میتواند دسته ویلچر را بالا ببرد تا روی آن بنشیند. این ویلچر دارای جاپایی های متحرک هستند. در قسمت نشیمنگاه این ویلچر یک کمربند ایمنی وجود دارد که بتواند بدن بیمار را در هنگام ضربه به ویلچر، کنترل کند. جاپایی این ویلچرها متحرک است و در هنگام جابه جایی میتوانید آن را به شکم ویلچر هدایت کنید تا فضای کمتری را اشغال کند. روی جاپایی ها ماهیچه بند قرار گرفته تا پاهای بیمار کنترل شود و دچار خستگی ماهیچه های پای کاربر نشود.مشخصات فنی ویلچر : 


ویلچر خردسال جی تی اس

بدنه تاشو استیل، زیر دستی و جاپایی ارتوپدی، ضربدری دوبل، باز و بسته شدن با سوپاپ فلزی، کفی و پشتی، برزنتی تقویت شده، مجهز به کمربند ایمنی، چرخ عقب توپر اسپرت، چرخ جلو طرح بادی 50*200 سایز نشیمن 38 سانتی. جی تی اس یکی از معرف ترین برند های ویلچر است و در حال حاضر انواع ویلچر را در سبد کالایی خود قرار داده که برای دیدن کلی این محصولات میتوانید با کلیک کردن روی کلمه ویلچر آن را مشاهده کنید.

ویلچر خردسال جی تی اس

ویژگی های محصول


ارسال نظر