هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه

ویلچر ساده 809B ارزان جی تی اس

ویلچر ارزان و ساده ویلچر با کیفیت و تاشو دارای کمربند ایمنی و ماهیچه بند ویلچر جی تی اس دارای جاپایی متحرک بدنه استیل ویلچر ایرانی


ویلچر ساده مدل 809b یکی از با کیفیت ترین ویلچرهای ساده موجود در بازار میباشد.


4,000,000 تومان

خرید ویلچر ساده و ارزان و با کیفیت 809b
شاید به کلام ویلچر ساده یک محصول کاملا ساده به نظر بیاید اما این محصول قابلیت تا شدن بدنه و تاشدن جاپایی را دارد و به نوعی کار را برای کاربر آسان میسازد.
ویلچر ساده مدل 809b یکی از با کیفیت ترین ویلچرهای ساده موجود در بازار میباشد این ویلچر از لحاظ ظاهری بسیار زیبا میباشد جنس پوشش بدنه از نیکل کروم (استیل) میباشد و چرخ های عقب توپُر  و طوقه هایی با جنسی از مواد abs درجه یک و طوقه های اسپرت مجهز شده که مصرف کننده با مشکلات پنچر شدن روبرو نخواهد شد جاپایی این ویلچر از جنس پلاستیک با کیفیت و به صورت تاشو میباشد که حمل و نقل مصرف کننده را آسان میسازد . زیر دستی آن از جنس ابر با لایه برزنت میباشد. تکیه گاه و نشیمنگاه این ویلچر از جنس برزنت تقویت شده و دارای کمربند ایمنی که در لبه های اتصال نشیمنگاه به ویلچر از تسمه های فلزی برای استقامت بیشتر استفاده شده است. این محصول به طور کلی یکی از پرفروش ترین و پر مصرف ترین ویلچر میباشد که باتوجه به کیفیت و قیمت مناسب آن در حال رقابت با رقبای خارجی است. ساخت این محصول کاملا توسط مهندسین متخصص انجام میشود و تمامی قوانین مربوط به استانداردهای جهانی در آن رعایت میشود.یک ویلچر ساده که داشتن قابلیت تاشو بودن ویلچر و تاشو بودن جاپایی و داشتن کمربند ایمنی و ترمز های روی چرخ آن را از دیگر ویلچر های ساده متمایز میکند. این ویلچر یکی از ارزان ترین و با کیفیت ترین ویلچرهای ساده است که کار خرید به صرفه ای داره.
ویلچر ساده 809B

ویژگی های محصول


ارسال نظر

hosin 8 8 1400

نسبت به قیمت و کیفیت خوب بود برای مادرم ممنون

عالی 29 8 1400

عالی