هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه
هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه
فیلتر کردن

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی

ویلچر سه کاره 681 جی تی اس

ویلچر سه کاره 681 جی تی اس

ویلچر حمامی ۶۸۱ نسب به ویلچرهای معمولی تفاوت بسیاری دارد. بدنه ویلچر های حمامی می بایست در برابر رطوبت بسیار مقاوم عمل کنند. همچنین جنس بدنه این نوع ویلچر باید از نوع ضد زنگ انتخاب شود. ویلچر حمامی استاندارد ۶۸۱ با بدنه استیل روکش کروم این اطمینان را به شما خواهد داد تا سال های بسیار بدون نگرانی از پوسیدگی ویلچر، از آن استفاده کنید. در این محصول از شاسی های لوله ای استفاده شده است و قابلیت تحمل وزن تا 110کیلوگرم را دارا می باشد. وزن ویلچر 20کیلوگرم است. زیردستی ها یکی از بخش های مهم ویلچر است. اگر زیر دستی ویلچر شما ثابت و سخت باشد امکان آسیب به دست های شما بسیار افزایش می یابد. در این ویلچر برای سهولت در استفاده و راحتی دست های شما از زیر دستی های نرم و متحرک استفاده شده است. این مدل به زیرپایی ها متحرک مجهز شده است. شما دیگر برای جابه جایی با مشکل روبرو نخواهید بود. زیرپایی های با قابلیت تحمل وزن بالا از خصوصیات این مدل از ویلچر است. این ویلچر از چرخ های توپر بهره می گیرد. نشستن بر روی کفی های بی کیفیت می تواند باعث خستگی و آسیب به افراد شود. در این مدل از کفی دو تکه ابر فایبر گلاس با مقاومت بالا استفاده شده است. شما می توانید ساعت ها بر روی ویلچر نشسته و لذت ببرید. دیگر نگران خشک کردن پشتی ویلچر نباشید. جنس کفی و پشتی این ویلچر چرم مصنوعی میباشد.ویلچر جی تی اس.

6,228,000   تومان
ویلچر حمامی مدل 695 جی تی اس

ویلچر حمامی مدل 695 جی تی اس

ویلچر جی تی اس ویلچرهای حمامی اغلب ویلچرهایی هستند که برای جابجا کردن افراد کم توان یا ناتوان در جابجایی های خانگی طراحی شده است که به راحتی روی توالت فرنگی قرار میگیرد. از ویژگی های این نوع ویلچر میتوان از چرم بودن نشیمنگاه و تکیه گاه که دربرابر آب و رطوبت مقاوم هستند نام برد. ویلچر حمامی دارای آبکاری نیکل کروم و بدنه استیل است که در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند.

تلفن پاسخگویی

02166989561

4,596,000   تومان
تماس بگیرید
ویلچر برانکاردی 608gc جی تی اس

ویلچر برانکاردی 608gc جی تی اس

ویلچر برانکاردی 608 با قابلیت تخت شو دارای لگن تخلیه میباشد.

17,000,000   تومان
ویلچر حمامی جی تی اس 695Z توالت فرنگی

ویلچر حمامی جی تی اس 695Z توالت فرنگی

ویلچر مناسب حمام و دستشویی با قابلیت قرار گرفتن روی توالت فرنگی

5,940,000   تومان
ویلچر مخصوص حمام مدل 695u جی تی اس

ویلچر مخصوص حمام مدل 695u جی تی اس

ویلچر مخصوص حمام و سرویس بهداشتی با قابلیت قرارگیری روی توالت های فرنگی دارای لگرن و چرخ های قفل دار محصول جدیدی از برند jts میباشد که ضد آب و در مقابل رطوبت مقاوم است.

5,244,000   تومان
ویلچر حمامی ارتوپدی جی تی اس ویلچر سه کاره

ویلچر حمامی ارتوپدی جی تی اس ویلچر سه کاره

ویلچر جی تی اس ویلچر حمامی ۶۸۱ نسب به ویلچرهای معمولی تفاوت بسیاری دارد. بدنه ویلچر های حمامی می بایست در برابر رطوبت بسیار مقاوم عمل کنند. همچنین جنس بدنه این نوع ویلچر باید از نوع ضد زنگ انتخاب شود. ویلچر حمامی استاندارد ۶۸۱ با بدنه استیل روکش کروم این اطمینان را به شما خواهد داد تا سال های بسیار بدون نگرانی از پوسیدگی ویلچر، از آن استفاده کنید. در این محصول از شاسی های لوله ای استفاده شده است و قابلیت تحمل وزن تا 110کیلوگرم را دارا می باشد. وزن ویلچر 20کیلوگرم است. زیردستی ها یکی از بخش های مهم ویلچر است. اگر زیر دستی ویلچر شما ثابت و سخت باشد امکان آسیب به دست های شما بسیار افزایش می یابد. در این ویلچر برای سهولت در استفاده و راحتی دست های شما از زیر دستی های نرم و متحرک استفاده شده است. این مدل به زیرپایی ها متحرک آلومینیومی مجهز شده است. شما دیگر برای جابه جایی با مشکل روبرو نخواهید بود. زیرپایی های بسیار سبک با قابلیت تحمل وزن بالا از خصوصیات این مدل از ویلچر است. این ویلچر از چرخ های توپر بهره می گیرد. نشستن بر روی کفی های بی کیفیت می تواند باعث خستگی و آسیب به افراد شود. در این مدل از کفی یک تکه ابر فایبر گلاس با مقاومت بالا استفاده شده است. شما می توانید ساعت ها بر روی ویلچر نشسته و لذت ببرید. دیگر نگران خشک کردن پشتی ویلچر نباشید.

تلفن پاسخگویی

02166989561

تماس بگیرید
ویلچر حمامی مدل 695Q جی تی اس

ویلچر حمامی مدل 695Q جی تی اس

ویلچر حمامی جی تی اس 695Q برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی کاربرد بسیاری دارد و چرخ های بزرگ آن پیمی میباشد تا در هنگام عبور آن از مکان هایی که عرض کمی دارند بتوان به راحتی آن را از ویلچر جدا نمود جنس نشیمنگاه و زیر دستی آن چرمی می باشد تا در برخورد با آب دوام بالاتری داشته باشد دارای زیر دستی متحرک چرخ های قفل دار و کمربند ایمنی میباشد. این ویلچر ساخت جی تی اس سازنده انواع ویلچر های ایرانی میباشد.

تلفن پاسخگویی

02166989561

تماس بگیرید
ویلچر سی پی cp فلج مغزی

ویلچر سی پی cp فلج مغزی

ویلچر سی پی cp برای افراد فلج مغزی این ویلچر برانکاردی و تخت شو است.

تلفن پاسخگویی

02166989561

تماس بگیرید

در حال بارگذاری 20 رکورد بعدی