هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه
}

ویلچر برای اربعین

31 اردیبهشت 1402

خلاصه

معرفی ویلچر خوب و ارزان جهت سفر اربعین

هر ساله با رسیدن ایام اربعین در ماه محرم نفرات زیادی از عاشقان حسینی راهی سفر به کربلا میشوند و از این بین هموطنان زیادی از ما هستند. برخی با پای پیاده و برخی با استفاده از لوازم کمک حرکتی مثل ویلچر راهی این سفر میشوند. برای انتخاب ویلچر برای این سفر باید سعی کنید از ویلچری استفاده کنید که بادی نباشد چرا که در هنگام سفر دچارمشکلاتی از جمله پنچری نشوید چرا که ارائه خدمات به ویلچر در آنجا بسیار محدود است. ویلچر شما باید دارای محور دوبل باشد تا بتواند وزن زیاد را تحمل کند برند ویلچر جی تی اس برای این سفر معنوی تدبیری اندیشیده و یک ویلچر را طراحی کرده تا راه را برای شما آسان سازد.

همچنین در سال گذشته مدیران حرم از کارخانه جهان تجهیزات شفا بازدید کردند و تعدادی ویلچر را برای خدمت رسانی به زائرین تهیه کردند که در حرم مشهود است.

ویلچر 809c جی تی اس : تاشو،آبکاری استیل،جاپایی تاشو،ضربدری دوبل،باز و بسته شدن با سوپاپ فلزی،کفی و پشتی تقویت شده برزنتی،دارای کمربند ایمنی،چرخ عقب توپُر اسپرت،چرخ جلو کالسکه ای 30*200 دوشاخ فولادی مدرج.

شرکت جهان تجهیزات شفا برای زائرین این سفر تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است جهت هماهنگی با شماره تماس 09129626136 ارتباط برقرار کنید.

ویلچر توپر 809c

مقالات مرتبط
ارسال نظر