هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه
}

خرید ویلچر

4 اردیبهشت 1402

خلاصه

خرید ویلچر و راهنمایی برای خرید ویلچر خوب و استاندارد

شما قصد خرید ویلچر را دارید اما اطلاعات کافی برای خرید ویلچر را ندارید. در بسیاری از فروشگاه های خرید ویلچر انواع زیادی ویلچر را مشاهده میکنید.
اما برای خرید ویلچر نیاز به دانش بیشتری هست. چرا که ویلچر را بعد از تهیه کردن به خانه می برید و بعد متوجه می شوید این ویلچر مناسب کاربر شما نیست یا داخل آسانسور محل سکونت شما جا نمی شود. در ادامه با راهکار تشخیص ویلچر خوب و استاندارد برای کاربر شما آشنا می شویم:


انوع ویلچر ها به چند دسته تقسیم می شوند:
۱_ ویلچر های ساده : ویلچر های ساده برای افراد سالمند و برای عموم افراد نیازمند این وسیله استفاده میشود.
ویلچر ساده 809r
۲_ ویلچر ارتوپدی : ویلچر ارتوپدی برای کسانی کاربردی تر است که قصد دارند هنگام نشستن روی ویلچر دسته های آن بالا برود تا کاربر راحت تر روی ویلچر خود بنشیند یا برای کسانی که دوست دارند چرا آنها دارای قابلیت های بیشتری باشد.
ویلچر تمام ارتوپدی 908
۳_ویلچر مسافرتی: با نزدیک شدن به تعطیلات افرادی هستند که توانایی راه رفتن ندارند و اینجا باید به یک ویلچری فکر کنند که هم سبک باشد هم به راحتی داخل خودرو یا هواپیما قرار بگیرد.
ویلچر مسافرتی 86312
۴_ویلچر سی پی : این ویلچر برای افرادی که بیماری سی پی دارند و تعادل سر و بدن ندارند استفاده میشود.
ویلچر سی پی
۵_ ویلچر برانکاردی : ویلچر برای کسانی مناسب است که هم قصد دارند هیچ را به حمام ببرند و هم پیچ را تبدیل به یک تخت خواب کنند استفاده می شود.
ویلچر برانکاردی 608
۶_ ویلچر برقی: برای استفاده عمومی از آن استفاده می شود و با توجه به دارا بودن موتور و گیربکس هدایت آن توسط اهرم کنترل کننده انجام میشود.
ویلچر برقی 111
۷_ ویلچر حمامی:شما هم یک ویلچر نیاز دارید تا بتوانید کاربر را به حمام و سرویس بهداشتی ببرید این ویلچر تنها کاربرد آن هم این است و مشکل را رفع میکند.
ویلچر حمامی 695q
۸ _ویلچر سه کاره : شما قصد دارید هم با ویلچر وارد حمام شوید و هم با همان ویلچر به مسافرت یا بیرون بروید این ویلچر هم کاربرد حمامی و هم کاربرد عمومی دارد و با توجه به متحرک بودن جاپایی و دسته های کناری آن ارتوپدی هم محسوب می شود.
ویلچر سه کاره 681
با انواع ویلچر آشنا شدید و شاید انتخاب ویلچر برای شما ساده تر شده است ولی با این حال با توجه به شرایط وزن کاربری و محیط استفاده کاربر نیاز به کسی دارید که تخصصی تر شما را راهنمایی کند پس بدون هیچ هزینه ای و کاملا رایگان میتوانید با شماره مشاور ما تماس بگیرید 09129626136

ویلچر جی تی اس مخفف شرکت جهان تجهیزات شفا است یک برند که تمامی مجوزهای لازم از
جمله علامت استاندارد و پروانه بهره برداری و صادرات و غیره را دارد و کیفیت را به شما تقدیم میکند.
با آرزوی سلامتی برای همه عزیزان.

مقالات مرتبط
ارسال نظر