هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه
}

ویلچر جی تی اس در نمایشگاه بین المللی

11 خرداد 1401

خلاصه

ویلچر جی تی اس در نمایشگاه بین المللی ایران هلث حضور داشت.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث در تاریخ 1401/03/06 با حضور شرکت هایی در زمینه تجهیزات پزشکی و در راستای ارتقاء سلامت جامعه برگزار گردید. در این نمایشگاه شرکت جهان تجهیزات شفا با برند تجاری جی تی اس در حوزه انواع ویلچر حضور پررنگی داشت. این شرکت که خود را موظف به خدمت به جامعه معلولین و توانیابان عزیزمیداند در این راستا با بالابردن تنوع کالا و کیفیت مطلوب در پی رضایت عزیزان توانیاب بوده است. در این نمایشگاه از ویلچر های مسافرتی با چرخ های 12 اینچ در انواع مختلف رونمایی شد و استقبال خوبی داشت. انواع ویلچر ساده و ارتوپدی و برانکاردی و حمامی و سی پی و برقی از جمله محصولاتی بود که در این نمایشگاه معرفی شدند.

غرفه ویلچر جی تی اس از پربازدید ترین غرفه ها در این نمایشگاه بود که اکثر فروشندگان تجهیزات پزشکی از آن استقبال کردند. و با مشورت هایی که ارائه دادند سعی بر برطرف نمودن موانع داشتند و شرکت جهان تجهیزات شفا با کمال احترام پذیرای این مشورت ها بود و در تلاش است بتواند بهترین را ارائه دهد.

جی تی اس برند تخصصی ویلچر میباشد که دارای علامت استاندارد و گواهینامه صادرات و کلیه مجوز های لازم برای تولید و توزیع انواع ویلچر را دارد.



مقالات مرتبط
ارسال نظر