هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه
}

رابطه ویلچر با اقتصاد

19 تیر 1402

خلاصه

رابطه ویلچر و اقتصاد و معرفی ویلچر اقتصادی ارزان و با کیفیت و جزئیات قطعات ویلچر.

رابطه ویلچر با اقتصاد

با توجه به افزایش سن جامعه و اینکه جامعه رو به پیری میرود ویلچر یک وسیله کاربردی برای عموم افرادی که توانایی راه رفتن را یا ندارند است و از این وسیله برای حرکت کردن خود کمک میگیرند. ویلچر از قطعات زیادی ساخته شده است. مثل لوله های فولادی یا آلومینیومی، نشیمنگاه و تکیه گاه ، جاپایی، ترمز، چرخ، طوقه، لاستیک و غیره تشکیل میشود. این وسایل خود نیز دارای اجزای تشکیل دهنده مثل مواد abs، پارچه ضد حساسیت، لوله های فولادی، لاستیک هستند و با توجه به نوسانات قیمت این اجزا قیمت ویلچر نیز تغییر میکند.
با این حال برند جی تی اس که سالیان زیادی تجربه تولید انواع ویلچر را دارد با استفاده از تجارب و نیروهای متخصص خود توانسه ویلچر هایی طراحی کند که از لحاظ قیمت مناسب باشد و همچنین کیفیت خود را حفظ کند.
ویلچر بنا به نیاز مشتری در کارخانه تولید ویلچر ساخته میشود و به بازار عرضه میشود.
ویلچر های مناسب بیمارستان، ویلچر های افراد سی پی، ویلچر های ساده، پیلچر های برقی و ویلچر های ارتوپدی و مسافرتی هر کدام به صورت جداگانه تولید میشود.
یکی از نشانه های کیفیت هر کالایی نشان تایید است مثل علامت استاندارد و برچسب اصالت کالا که نشان دهنده اصل بودن کالاست.
خرید ویلچر برای افرادی که دانش کافی برای انتخاب ویلچر را ندارد گاها سخت میشود به همین جهت کافیست به مقاله راهنمای خرید ویلچر مراجعه بفرمایید.
در خرید ویلچر به چند نکته دقت کنید: جنس کفی و پشتی ویلچر، مقاوم بودن بدنه ویلچر، روان بودن ویلچر، قیمت ویلچر، شما میتوانید از ما مشاوره رایگان دریافت کنید حتی اگر قصد خرید نداشته باشید.
در حال حاضر ۲۷ مدل ویلچر با برند جی تی اس در حال تولید است که با توجه به این تنوع بالا انتخاب را برای مشتری آسان میکند.
حال ما قرار است یک ویلچر مناسب با قیمت اقتصادی به شما معرفی کنیم تا با هزینه کمتری به خرید ویلچر خود ادامه دهید. این ویلچر دارای چرخ عقب های اسپرت و چرخ های تو پُر است و جاپایی های متحرک دارند. ویلچر تاشو میباشد و جاپایی آن هم به داخل تا میشود تا هنگام جابه جایی ویلچر فضای کمتری را اشغال کند. تمام این ویلچر ها دارای علامت استاندارد است و برچسب اصالت کالا دارند.
ویلچر ارزان و اقتصادی جی تی اس 809r

ویلچر ارزان و اقتصادی جی تی اس 809r

مقالات مرتبط
ارسال نظر