هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه
}

ویلچر آلومینیومی

21 تیر 1402

خلاصه

خرید ویلچر سبک و آلومینیومی در فروشگاه ویلچر جی تی اس.

ویلچر های سبک وزن معمولا از بدنه های آلومینیومی ساخته میشوند و وزن آنها نسبت به ویلچر های فولادی بسیار سبک تر هستند. مزیت های ویلچر های آلومینیومی تسهیل در جابجایی است به طوریکه کاربر راحت میتواند آن را جا به جا کند و هنگام انتقال ویلچر و بیمار وزن زیادی را تحمل نکند. سه مدل ویلچر آلومینیومی که بسیار سبک وزن هستند و از دسته با کیفیت ترین ویلچرها بشمار میروند.

ویلچر آلومینیومی و سبک وزن 12-863

ویلچری که با توجه به بدنه آلومینیومی که دارد بسیار سبک وزن است و در عین حال برای جابه جایی راحت تر بدنه تاشو و دسته های پشتی تاشو دارد. این ویلچر مجهز به ترمز روی دستگیره ها میباشد. مناسب بری سفر و قرار گرفتن راحت داخل ماشین و هواپیما.

مشخصات

تاشو،آلومینیوم،جاپایی تاشو،دسته پشتی تاشو،ضربدری دوبل، زیردستی متحرک، دارای دستگیره ترمز روی دسته پشتی،دارای کمربند ایمنی، ،چرخ عقب توپر اسپرت 12 اینچ، چرخ جلو کالسکه ای،دوشاخ آلومینیوم.

ویلچر مسافرتی و سبک 863

ویلچر آلومینیومی و سبک وزن تمام ارتوپدی 908lajq

این ویلچر بسیار سبک وزن است و بدنه و پشتی آن تا میشود جاپایی های متحرک دارد و زیر دستی آن تنظیم میشود. در هنگام جابه جایی میتوانید بدنه و پشتی ویلچر را تا کنید و چرخ های عقب را توسط فشار دادن یک پیم به راحتی جدا کنید .

ویلچر سبک و ارتوپدی 908lajq

ویلچر آلومینیومی و فوق سبک 20-863

یک ویلچر سبک وزن که هم دسته های پشتی ویلچر و هم جاپایی و هم بدنه ویلچر به صورت تاشو هستند و خیلی راحت میتوان داخل ماشین اونو قرار داد بسیار روان کار میکنه جنس ویلچر فوق العاده عالی هست هم روی چرخ ها و هم روی دستگیره ویلچر ترمز داره جنس کفی و پشتی از برزنت مرغوبه و برای خرید یک ویلچر بسیار روان و سبک بهترین گزینه هست.

ویلچر تمام آلومینیوم و سبک وزن 863

مقالات مرتبط
ارسال نظر