هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه
}

بهترین ویلچر ایرانی

5 آذر 1400

خلاصه

خرید بهترین ویلچر ایرانی جی تی اس

هانطور که میدانید ویلچر یک ابزار توانمند سازی برای افراد دارای معلولیت است و برای درمان استفاده نمیشود ویلچر یا صندلی های چرخ دار با قدمت و سابق زیادی از دوران قدیم وجود داشته است و به افراد کم توان، برای راه رفتن به عنوان یک ابزار کمک حرکتی استفاده میشود.
ویلچر ها یا برقی یا مکانیکی هستند. هر کدام از این دو دسته با بخش هایی تقسیم مشوند. از جمله ویلچر های ساده و ارتوپدی و حمامی و برانکاردی و مسافرتی که در دسته ویلچر های مکانیکی هستند و ویلچر های پر سرعت ویلچر های تاشو که با سیستم باطری های شارژی ساخته میشوند که در دسته ویلچر های برقی یا الکترونیکی هستند.

بهترین ویلچر ایرانی

جی تی اس در میان نام های تجاری که در حال تولید ویلچر هستند یکی از بهترین ویلچرهاست که توانسته به نشان استاندارد کیفیت دست یابد. ویلچر ها در هر ایستگاه توسط کنترل کیفی بازدید شده و نتیجه کار یک ویلچر باکیفیت میشود.
آدرس فروشگاه های ویلچر و بورس ویلچر در تهران خیابان ولیعصر نرسیده به سه راه جمهوری است. در این بازار فروشندگان زیادی انواع ویلچر را برای خرید ویلچر به مشتریان خود ارائه میدهند. و این فروشندگان ویلچرهای خود را یا از بازار خارجی یا از تولید کنندگان داخلی تهیه میکنند.

ویلچر با توجه به انواع معلولیت ها ویلچر ها ساخته میشوند.
شرکت جی تی اس از تولید کنندگان ویلچر در ایران میباشد که اوایل در امور بازرگانی ویلچر فعالیت داشت و در سال ۱۳۹۷ کارخانه تولید ویلچر را با اخذ مجوز های مربوطه احداث کرد.
این شرکت تا کنون با ساخت انواع ویلچر و ارائه آن با بهترین قیمت جایگاه مناسبی را در بازار خرید ویلچر کسب نموده.
بهترین ویلچر ایرانی

مشخصات بهترین ویلچر

بسته به نیازهای خاص و شرایط فردی هر کاربر متفاوت است. با این حال، برخی ویژگی‌ها معمولاً در انتخاب بهترین ویلچر مد نظر قرار می‌گیرند:

1. **راحتی:** صندلی باید از کوسن راحتی برخوردار باشد و ارگونومیک باشد تا زمان‌های طولانی را بدون احساس ناراحتی تحمل کند.

2. **وزن و قابلیت حمل:** ویلچرهای سبک‌تر بهتر هستند زیرا هم حمل آن‌ها آسان‌تر است و هم کاربر با کمترین تلاش بیشترین حرکت را خواهد داشت.

3. **قدرت و دوام:** بدنه‌ای محکم و استوار که در عین حال سنگین نباشد، برای استفاده بلندمدت مناسب است.

4. **تنظیم‌پذیری:** امکان تنظیم ارتفاع، عمق صندلی، موقعیت پشتی و پاها اهمیت زیادی دارد تا ویلچر بتواند با نیازهای متغیر فرد تطبیق پیدا کند.

5. **قابلیت استفاده در فضاهای مختلف:** ویلچرهایی که هم در داخل خانه و هم در خارج از خانه کاربرد دارند، دارای چرخ‌‌هایی با ابعاد مناسب برای عبور از سطوح مختلف هستند.

6. **امنیت:** ترمزهای قوی و کارآمد، کمربند ایمنی و سایر ویژگی‌های ایمنی از اهمیت بالایی برخوردارند.

7. **اکسسوری‌های اضافی:** مانند جای دست، نگهدارنده‌ها برای عصا یا کراچ، کیسه‌های ذخیره و جیب‌های جانبی.

8. **خدمات پس از فروش:** وجود گارانتی مناسب و خدمات پشتیبانی و تعمیر.

9. **سازگاری با فرد:** متناسب بودن ویلچر با قد و وزن کاربر.

10. **قابلیت سفارشی سازی:** امکان اضافه کردن یا تغییر دادن بخش‌های مختلف ویلچر برای منطبق کردن با نیازهای خاص.

در نهایت برای انتخاب بهترین ویلچر، مشورت با متخصصان توانبخشی، ارزیابی‌های حرفه‌ای و در نظر گرفتن توصیه‌های پزشکی ضروری است.

بهترین ویلچر ایرانی برای توانیابان

ویلچر وسیله ای که همیشه در کنار توانیابان تا زمان بهبودی آنهاست.
ویلچر ایرانی یا خارجی انتخاب کنیم ؟
چندین سال پیش به دلیل ساده تر بودن واردات در ایران بسیاری از لوازم و تجهیزات پزشکی بسیار راحت وارد میشد و به مشتری ارائه میشد.
واردات زمانی کم رنگ تر شد که برای حمایت از تولید ملی لوازمی که در کشور میتوان تولید کرد حق وارد شدن به کشور را نداشتند که یکی از این لوازم ویلچر بود.
تولید کنندگان ویلچر اکثرا با سود بسیار کمی کار تولید را آغاز کردند تا بتوانند نیاز جامعه معلولین را برطرف کنند.
مشاوره رایگان خرید ویلچر و خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت در انواع و رنگ های مختلف از شاخص ترین خدمات این شرکت میباشد.
بهترین خرید ویلچر را با ما تجربه کنید.
به امید روزی که همه توانیابان عزیز بی نیاز از هرگونه ویلچر باشند.
خرید ویلچر را چگونه انجام دهیم؟
برای خرید ویلچر خوب و ارزان و با کیفیت باید چندین نکته را مد نظر داشته باشید که به چند نکته اشاره خواهیم کرد :
آبکاری مناسب: آبکاری نیکل کروم که لوله های آهنی را به شکل استیل براق در میآورد و باعث میشود ظاهری زیبا و خاصیت ضدزنگ در ویلچر ایجاد شود
جوشکاری دوبل : این جوشکاری به طوری است که هر دوطرف میله های هر قسمت در دو قسمت بالا و پایین ویلچر با استفاده از جوش co2 جوشکاری میشود و دوام بدنه ویلچر را بالاتر میبرد.

بعد از پوشش آبکاری :

نشیمنگاه و تکیه گاه : یکی از مهمترین قسمت های ویلچر میباشد که با استفاده از پارچه مرغوب و قرار دادن کمربند ایمنی روی نشیمنگاه کیفیت آن را تضمین کرد.

چرخ های پره فلزی و چرخ های پلاستیکی : چرخ های پره فلزی بهتر است از جنس آلومینیوم باشد تا وزن ویلچر فلزی را کنترل کند و چرخ های پلاستیکی که از جنس مواد abs درجه یک ساخته میشود و در آزمایشات مختلف با رها کردن آن از ارتفاع ۴ متری کاملا سالم می مانند.

ویلچر چیست و چرا ویلچر ایرانی جی تی اس را انتخاب کنیم؟
یکی از مهمترین نکات این است شما زمانی که یک وسیله را تهیه میکنید باید به فکر آن باشید که بعد از مدتها اگر قطعه ای از آن خراب شود به راحتی بتوانید آن قطعه را تهیه کنید و جایگزین کنید. جی تی اس خود تولید کننده انواع قطعات ویلچر میباشد و مشتری به راحتی میتواند قطعه مورد نظر خود را سفارش بدهد.
ویلچر برقی

مقالات مرتبط
ارسال نظر