هیچ موردی جهت نمایش وجود ندارد
مشاهده لیست مقایسه
}

بهترین ویلچر 2023

12 دی 1400

خلاصه

بهترین ویلچرهای سال 2023 میلادی

در سال‌ 2023 تعدادی از برندها و مدل‌ها به طور معمول به عنوان بهترین ویلچرها شناخته می‌شوند:

  1. Invacare: شرکتی با ویلچرهای با کیفیت و دارای طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها که شامل مدل‌های تاشو و ثابت می‌شود.

  2. Quickie: این برند مخصوصاً برای ویلچرهای دستی سبک‌وزن و اسپورت شناخته شده است و گزینه‌های فراوانی برای سفارشی‌سازی فراهم می‌کند.

  3. Permobil: تولید کننده‌ای پیشرو در صنعت ویلچرهای برقی، با تکنولوژی پیشرفته و طراحی‌های مدرن.

  4. Drive Medical: ارائه محصولاتی با قیمت مقرون به صرفه و طیف وسیعی از ویژگی‌ها.

  5. TiLite: سازنده‌ی ویلچرهای دستی با استفاده از مواد سبک و معتبر از جمله تیتانیوم و آلومینیوم.

  6. Karman Healthcare: ارائه‌دهنده‌ی ویلچرهای سبک‌وزن و تاشو با طراحی‌های ارگونومیک.

برای انتخاب بهترین ویلچر در سال جاری، توصیه می‌شود به بررسی‌های اخیر و نقد و بررسی‌های کارشناسان در زمینه‌ی تجهیزات پزشکی و توانبخشی دسترسی پیدا کنید، و همچنین نظرات کاربران را در وب‌سایت‌هایی مانند Amazon و فروم‌های مخصوص تجهیزات پزشکی بخوانید. همچنین می‌توانید به فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی محلی مراجعه کنید تا بتوانید ویلچرهای مختلف را از نزدیک ببینید و امتحان کنید

در سال 2023، بهترین ویلچر برای شما بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد. برندهای مختلف با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوت وجود دارند. یکی از معروف ترین برندهای ویلچر ایرانی شامل "jts"هست.

قبل از خرید، به نیازها و فعالیت‌های روزانه‌تان توجه کنید، همچنین بررسی نظرات و تجربیات دیگران نیز می‌تواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند.

ویلچر ها هر روز و هر سال در حال تغییرات و پیشرفته تر میشوند. در این امر برند تخصصی ویلچر جی تی اس در سال 2023 میلادی گام های مهمی برداشت تا بتواند همچنان یکی از بزرگترین و بهترین های تولید ویلچر باشد.
با توجه به اینکه افراد دارای ضایعه نخایی و یا افراد سالمند هر کدام به نوعی از ویلچر خود انتظاراتی را دارند، ما هم تولید خود را بنا به نیاز این عزیزان گزاشتیم تا کوچکترین قدمی برای حل مشکلاتشان برداشته باشیم.
یکی از بیشترین ویلچرهایی که در سال 2023 میلادی مورد نیاز سازمان ها و ارگان ها شد ویلچر مدل 809B جی تی اس بود که هم از لحاظ وزنی و هم از لحاظ کیفی و قیمتی توانسته رقبای خارجی خود را کنار بگذارد این ویلچر جاپایی متحرک دارد و از چرخ های با رینگ اسپرت ساخته شده است و آبکاری روی بدنه آن بسیار براق است و آن را تبدیل به یک ویلچر ارزان با کارایی بالا درآورده و نیاز جامعه را برطرف میکند. این ویلچر به صورت تاشو میباشد و دارای صلیبی های در بدنه با قطر لوله های 25 میباشد و بسیار محکم است.
ویلچر 809B جی تی اس
همچنین برای افرادی که توانایی کمتری در جابجایی ویلچر دارند هم تدابیری اندیشیده شد که ثمره آن ویلچر 908 تمام ارتوپدی جی تی اس میباشد این ویلچر از نظر کارایی یک ویلچر تمام عیار است که خلاصه ای از آن را عرض میکنم :
1- چرخ های عقب ویلچر توسط پین به راحتی از بدنه اصلی ویلچر جدا میشوند.
2- پشتی های ویلچر توسط اهرم آن میشکند و تا میشود.
3- جاپایی آن توسط ضامن های آن از بدنه ویلچر جدا میشود.
4- در نهایت خود بدنه اصلی تا میشود و فضای بسیار کمی را اشغال میکند.
این ویلچر جزو دسته ویلچر هایی است که در دنیا بسیار کارآمد هستند و در کشورهای همسایه با قیمت های بالایی عرضه میشوند. و ما توانسته ایم این ویلچر را با قیمت نصف ویلچر های مشابه خارجی به بازار عرضه کنیم.
ویلچر تمام ارتوپدی 908 جی تی اس
درباره ویلچر یک نکته خیلی جالبی که میتوان به آن اشاره کرد این است ویلچر برخلاف ظاهر ساده خود از تکنولوژی های بسیار پیچیده ساخته میشود. از ویلچر های ساده گرفته تا ویلچر های ارتوپدی و حمامی و برانکاردی و غیره ...
همچنین تصمیم داریم پس از اخذ مجوزهای لازمه تولید ویلچر های برقی را آغاز کنیم تا در دنیای تکنولوژی این صنعت از رقبای خارجی خود جا نمانیم. به امید روزی که بی نیاز از این وسیله شویم و صنعت خود را به سمت وسایل ورزشی ببریم.

مقالات مرتبط
ارسال نظر